Loving you



Dislaimer.



Story About Linky

Hello my name is Nur Bahjah Izazi

Stalker.


Your smile like a shining star. :)

Credits!

Template: Nur Bahjah Nisrin Amani Zulfa Lyssa Faizureen
Based code: Liyana Raof
Edited By: Your Name
Others:
Lari Dari Hospital

( jawab2 , kalau xjawab dosa )
Seorang pengawal telah menahan seorang pesakit yang lari dari hospital tetapi masih berpakaian seragam pesakit.


Pengawal : Hey , kenapa kamu lari  dari hospital , hah ?

Pesakit    : Saya takut , encik.

Pengawal : Kenapa ? Bukankah kamu sepatutnya menjalani pembedahan hari ini ?

Pesakit    : Betul encik , tapi masa saya di atas meja pembedahan , saya terdengar jururawat berkata : " Tak   apa , ini pembedahan pertama kamu. Pembedahan ini mudah sahaja. Bertenang".

Pengawal : Habis , kenapa kamu lari ?

Pesakit     : Macam mana tak lari , encik , jururawat tu bukan kata kepada saya , tapi kepada doktor pelatih yang kelihatan takut-takut !

Pengawal : Alamak , seram aku ! ( Patutlah pak cik ni cabut ! )

p/s : dah baca tu komenlah sikit . hehehhehe ... ♥ you all